reklama

Vianočná spoveď

Šokujúce otázky jedného farára.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (82)
Obrázok blogu

Ako to už býva zvykom, v niektorých rodinách, cez Vianoce sa postretá celá rodina. Zasadne sa k štedrovečernému stolu, zjedia sa zákusky a rozbalia darčeky. Sem tam sa niektorí členovia pohádajú, niektorí pripijú, niektorí zabudnú „tajné prekvapenia“ doma v šuplíku, ale nakoniec – nastane Vianočná pohodička.   

Keď som bola malá – tešila som sa na darčeky. Keď som bola šťastne slobodná a darčeky som si kúpila sama za peniaze, ktoré mi dala rodina – tešila som sa najviac na dobroty svojej tety a teraz, keď už mám syna a sama riadim našu rodinu – najviac sa teším na svojim príbuzných. Na to, keď ich znovu uvidím, objímem, alebo budem len tíško dýchať ich prítomnosť. Tieto chvíle majú pre mňa najväčší význam. Ďakujem za každú z nich.   

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Kráčam si po dlhej dobe, bok po boku, pri svojej sesternici a ona mi vraví:

„Bola som na spovedi.“

„Nehovor, aké už len ty máš hriechy?“ zasmiala som sa.

„A veď to poznáš. Že som zatajila známku, klamala som, nadávala...“

„Zatajila si známku?“„Hej. Vlastne dve...“

„To sa občas stáva, aj keď rodičia sa to nakoniec vždy dozvedia. Nič tým nevyriešiš. Takže si dostala rozhrešenie a všetko je v poriadku?“

„Vlastne ani nie. Vieš čo sa ma ešte ten farár pýtal?“

„Neviem,“ prekvapene som odvetila.

„A sex nebol?“

„To sa ťa naozaj opýtal? Koľko máš rokov?“ nechápavo som spýtala sama seba.

„Štrnásť, čo nevieš?“ Odpovedala.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

„Viem, len ako sa ťa môže na také niečo pýtať?“

„Neviem. No vyzerám staršie, ale keď som k nemu prišla, tak mi vraví, že či sa ho bojím a poď ku mne bližšie maličká...“

„A to bol váš farár?“

„Nie. Nejaký cudzí.“

„Nemá náhodou farár počúvať? Na čo sa ťa niečo také vypytoval?“ Zazneli moje nezodpovedané otázky.   

Lenka Ivančíková

Lenka Ivančíková

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

milujem, tancujem a píšem :) Zoznam autorových rubrík:  Príhody z dedinyNázoryDenník červíkaPrvotiny

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu